Hľadať
Bleskovky
Vydanie Hájnikovej ženy
Azda najznámejšie Hviezdoslavovo dielo púta pozornosť vydavateľov už viac ako 130. Aj napriek tomu, že Hviezdoslavov jazyk považuje široká verejnosť za ťažký, stále existuje skupina čitateľov, ktorú toto dielo osloví. Svedčí o tom aj fakt, že bola vydaná v rôznych vydavateľstvách viac ako tridsaťpäť krát a to nie len v slovenskom jazyku.
Čítať ďalej...- Podrobnosti
- Návštevy: 3514
Profesionálny hudobný formát a jeho význam v audiomédiách
Podľa výsledkov prieskumu agentúry MEDIAN v období 2012/2013 počúvalo rádiové vysielanie zhruba 4 108 000 percipientov. Rádiové vysielanie teda má aj po 120 rokoch od svojho vzniku značnú poslucháčsku obec a to aj po viacerých obdobiach, ktoré formovali jeho obsah a mnohokrát predikovali zánik tomuto médiu.
- Podrobnosti
- Návštevy: 13325
Podpora predaja
- Spotrebiteľské súťaže a promotion
- Vernostné a bonusové programy
- Konzultácia a poradenstvo pri výbere produktov
- Propagácia produktov na mieste predaja
- Podrobnosti
- Návštevy: 5859
Komunikácia
Marketingová stratégia firemnej komunikácie zabezpečuje realizáciu komunikačných aktivít firmy, značky alebo produktu Zabezpečuje systematickosť v komunikácii s trhom, odstraňuje náhodné a neefektívne aktivity. Správna komunikačná stratégia vedie k úspešnému osloveniu, získaniu a k udržaniu zákazníka.
- Podrobnosti
- Návštevy: 9838
Marketingový audit
Marketingový audit má za úlohu analyzovať správnosť použitých metód a ich efektivitu. Cieľom auditu je nájť efektívne riešenia pre váš biznis. Proces marketingového auditu je sledom 3 krokov:
- zostavenie cieľov a sfér
- zhromažďovanie údajov
- príprava a prezentovanie správy
- Podrobnosti
- Návštevy: 9193
Externý marketing
Marketingový outsourcing – marketing externou formou, šetrí náklady vašej firmy a zvyšuje profesionalitu realizácie tým, že marketing je projektovaný "na kľúč" a implementovaný jedinou marketingovou agentúrou. Externá forma marketingu uľahčuje plánovanie, realizáciu a kontrolu marketingových riešení a cieľov.