E-marketing

E-marketing

Marketing

Marketing

Reklama

Reklama

Travel Marketing

Travel Marketing

Art Marketing

Art Marketing

Hi-Tech

Hi-Tech

Hľadať

Veľká časť verejnosti vníma Google hlavne cez preslávený vyhľadávač, Gmail, mapy či Disk. V skutočnosti ponúka spoločnosť Google obrovské množstvo produktov, ktoré nám uľahčujú prácu, ale slúžia i na zábavu. 

Samotný Google člení svoje produkty do troch skupín:

  • Pre všetkých
  • Pre biznis
  • Pre developerov

Vyvarujte sa najčastejších chýb

Každý zlozvyk pri šetrení vás stojí trocha peňazí – a ani o tom nemusíte vedieť. V tomto článku si uvedieme pár príkladov a zároveň si povieme zopár tipov ako byť o pár chlpov zodpovednejší k spotrebe energie.

Práčky a umývačky riadu boli kedysi vyhlásenými žrútmi energie – elektriny aj vody. Tie časy sú už dávno preč. Moderné prístroje sú optimalizované na maximum. Napríklad umývačka riadu dokáže vraj denne ušetriť až päť až tridsať litrov vody v bežnej domácnosti. Vynásobte si to počtom dní... Pri práčke sa oplatí využívať šetriace programy a neprať dlhšie ako je to naozaj nevyhnutné.

Elektrocentrála nie je pre každého, ale vyplatí sa

Mať či nemať doma elektrocentrálu (alias záložný zdroj elektrickej energie)? Vskutku hamletovská otázka. Samozrejme, pokiaľ nebývate na nejakej chalupe mimo civilizácie alebo nezažívate pravidelne povodne. Pre štandardnú domácnosť môže ísť o nadbytočný kus techniky – elektrické „blackouty“ na Slovensku nemávame často na rozdiel od rozvojových krajín (ale aj vyspelá krajina môže zažiť megavýpadok, napríklad keď na USA padajú hurikány typu Sandy či Katrina – keď 20 miliónov ľudí ostane bez elektriky, buďte si istí, že sa biznis s generátormi krásne rozbehne).

Kto je online?

Práve tu je 22 návštevníkov a žiadni členovia on-line

Vydavateľ

Agentúra EL (Agency EL), s.r.o., Partizánska cesta 1513, 02601 Dolný kubín