E-marketing

E-marketing

Marketing

Marketing

Reklama

Reklama

Travel Marketing

Travel Marketing

Art Marketing

Art Marketing

Hi-Tech

Hi-Tech

Hľadať

Bleskovky

Ľahostajnosť malých podnikov

Marketing v mikro podnikoch, malých podnikoch a ich ľahostajnosť

Marketing je často využívaným pojmom v obchodnom styku firiem. V takmer všetkých podnikoch existujú v rôznych formách marketingové oddelenia, alebo osoby zodpovedné za marketing v poňatí týchto firiem. 
V mikro a malých podnikoch s obľubou používajú pojem marketing a však málo kto skutočne pozná význam tohto pojmu.
Čítať ďalej...

Marketingový audit

Marketingový audit má za úlohu analyzovať správnosť použitých metód a ich efektivitu. Cieľom auditu je nájť efektívne riešenia pre váš biznis. Proces marketingového auditu je sledom 3 krokov:

  • zostavenie cieľov a sfér
  • zhromažďovanie údajov
  • príprava a prezentovanie správy

Úspech každej firmy stojí a padá na dobrej stratégii. Nie každá spoločnosť si môže dovoliť kvalitné marketingové oddelenie či manažéra. Preto je pre firmy výhodná spolupráca s agentúrami, ktoré tieto služby ponúkajú. Medzi služby marketingového poradenstva patria – určenie a definovanie cieľových skupín, naplánovanie marketingového plánu či naplánovanie marketingového rozpočtu.


Výskum a poradenstvo

  • Kvalitný výskum
  • Kvantitatívny výskum
  • Monitoring a analýzy sociálnych sietí
  • Mystery shopping
  • Marketingový audit
  • Trhové analýzy

Marketingový prieskum slúži na zistenie potrieb ľudí, umožňuje smerovať a plánovať marketingové aktivity tak, aby priniesli čo najžiadanejší efekt. Robením prieskumov sa zisťuje aký typ služby, ktorú viete klientovi poskytnúť, budú ľudia považovať za hodnotnú, aby za ňu zaplatili. Propagácia bez prieskumu či akákoľvek forma reklamy je len hádanie, ktoré neprináša želaný efekt. 

Kto je online?

Práve tu je 1288 návštevníkov a žiadni členovia on-line