E-marketing

E-marketing

Marketing

Marketing

Reklama

Reklama

Travel Marketing

Travel Marketing

Art Marketing

Art Marketing

Hi-Tech

Hi-Tech

Hľadať

Bleskovky

Inzertné portály

Nakupujete na internete cez inzerciu?

Určite už každý jeden z vás navštívil inzertný portál ako bazar.sk, či Bazoš. Možnosť predať veci, ktoré už nepotrebujeme, prípadne kúpiť niečo zaujímavé cez inzerciu má u nás dlhoročnú tradíciu. S rozvojom internetu sa záľuba ľudí predávať a kupovať predmety rôzneho druhu , či hľadať prácu presunula z inzertných novín práve na inzertné portály. 
Čítať ďalej...

Čo hľadali Slováci v roku 2017 najčastejšie na vyhľadávači Google? Slovenským národným športom je nepochybne hokej. Aj keď sa v poslednej dobe našim hokejistom moc nedarí, MS v hokeji je lídrom vo vyhľadávaní za rok 2017. Ďalšou udalosťou, ktorá nepochybne zaujímala Slovákov boli voľby do VÚC, ktoré obsadili prvú priečku v kategórii udalosti roka.

Google prináša neurónový preklad.

Pred desiatimi rokmi prišiel Google so svojím produktom Google Translator, ktorý si našiel množstvo užívateľov, ale aj kritikov. Od jeho vzniku prešiel niekoľkými zmenami. Pokrok mohli užívatelia sledovať napríklad na schopnosti rozpoznania reči. Preklad bol však často krát nepresný a označovaný za strojový.

Support for e-business in V4 countriesMakeitdigital logo

 
Fakulta managementu Univerzity Komenského a Digital Marketing Club organizujú pod záštitou Visegrad fund: Medzinárodnú vedeckú konferenciu na tému: Support for e-business in V4 countries. K téme sa vyjadria skúsení marketingový odborníci z jednotlivých krajín a ako hlavný spíker vystúpi spoločnosť Google.

Aký obsah  mal najväčší úspech na Google Play?emo

Začiatkom decembra zverejnila spoločnosť Google zoznam najpopulárnejších aplikácií, hier, hudby, filmov, seriálov a kníh za rok 2016 v platforme Google Play v celosvetovom meradle.

Pozrite sa na zoznamy najpopulárnejšieho obsahu v rámci celého sveta na Google Play v roku 2016.

Google spustilo vrámci Adwords novú funkciu

Využívanie vyhľadávania cez mobil je v dnešnej dobe samozrejmosťou. Aj z tohto dôvodu prišiel Google s novou doplnkovou službou pre inzerentov v Adwords. Podľa výskumu, ktorý uvádza Google, si 61 % ľudí využívajúcich mobilné vyhľadávanie myslí, že pri nakupovaní je vo fáze uskutočnenia nákupu veľmi dôležité mať možnosť zavolať do firmy.1 Meranie týchto telefonických hovorov do vašej firmy je nesmierne dôležité, aby ste porozumeli celej hodnote reklám vo vyhľadávaní Google a mohli prijímať informované rozhodnutia na získanie nových zákazníkov.

Kto je online?

Práve tu je 635 návštevníkov a žiadni členovia on-line

Vydavateľ

Agentúra EL (Agency EL), s.r.o., Partizánska cesta 1513, 02601 Dolný kubín