E-marketing

E-marketing

Marketing

Marketing

Reklama

Reklama

Travel Marketing

Travel Marketing

Art Marketing

Art Marketing

Hi-Tech

Hi-Tech

Hľadať

Bleskovky

Zľavomat mení majiteľa

Zľavomat  nepochybne patrí k lídrom serverov hromadného nakupovania, ktorý bol založený v roku 2010. Od tej doby si neustále upevňoval svoju pozíciu na českom i slovenskom trhu. Návštevnosť slovenského portálu Zľavomat sa pohybuje medzi 100 - až 150 - tisícmi používateľov denne. Vlani spoločnosť Zľavomat.sk sprostredkovala zážitky a služby za viac ako 20 miliónov EUR.

Čítať ďalej...

Neologizmus, ktorý možno aj vy počúvate v sfére marketingu čoraz častejšie. Prečo? Pretože influencer je novodobou marketingovou „postavičkou“, ktorá má skutočnú silu hýbať trhom. Nejde o fiktívnu postavu a nemožno ho definovať ani ako povolanie. Influencer má svoj spoločenský status, ktorým dokáže ovplyvňovať názory a správanie (aj obchodné) ľudí. Geniálny nástroj pre tvorbu reklamy.

Azda každý z nás má svoje záľuby či vášne, ktoré často pretrvávajú už od útleho veku. Fascinácia autami či vlakmi v detstve ostane mnohým až do dospelosti. Malé kovové autíčka časom nahradia tie skutočné. S vlakmi je to už ťažšie, keďže skutočné vlakové súpravy a lokomotívy si len tak kúpiť nemôžeme.

Podnikáte a cítite, že nevyužívate Váš podnikateľský nápad dostatočne ? Využívate firemný blog, tvoríte si branding, ale aj tak to nie je ono ? Vyplňte si firemné medzery o možnosti ako PR, pridávanie veľkoobchodného alebo maloobchodného dopytu. Skúste to robiť ako reklamná agentúra.

Ktoré slovenské zľavové portály sú naj? 

Horúca káva, teplo domova, pohodlný gauč a notebook. Pár základných vecí, ktoré vám postačia na to, aby ste urobili obchod snov. Nepotrebujete behať a naháňať sa po nákupnom centre, stačí pár klikov a váš on-line nákup budete mať za pár dní doma.
Klasické e-shopy sú fajn, no väčšou výhodou internetu sú takzvané zľavové portály, ktoré vám ponúknu rôzny tovar za vážne nízke ceny. Tie najlepšie a zároveň u Slovákov najobľúbenejšie vám teraz predstavíme...

Profesionálny hudobný formát a jeho význam v audiomédiách

Podľa výsledkov prieskumu agentúry MEDIAN v období 2012/2013 počúvalo rádiové vysielanie zhruba 4 108 000 percipientov. Rádiové vysielanie teda má aj po 120 rokoch od svojho vzniku značnú poslucháčsku obec a to aj po viacerých obdobiach, ktoré formovali jeho obsah a mnohokrát predikovali zánik tomuto médiu.

Kto je online?

Práve tu je 17 návštevníkov a žiadni členovia on-line

Vydavateľ

Agentúra EL (Agency EL), s.r.o., Partizánska cesta 1513, 02601 Dolný Kubín