E-marketing

E-marketing

Marketing

Marketing

Reklama

Reklama

Travel Marketing

Travel Marketing

Art Marketing

Art Marketing

Hi-Tech

Hi-Tech

Hľadať

Bleskovky

Inzertné portály

Nakupujete na internete cez inzerciu?

Určite už každý jeden z vás navštívil inzertný portál ako bazar.sk, či Bazoš. Možnosť predať veci, ktoré už nepotrebujeme, prípadne kúpiť niečo zaujímavé cez inzerciu má u nás dlhoročnú tradíciu. S rozvojom internetu sa záľuba ľudí predávať a kupovať predmety rôzneho druhu , či hľadať prácu presunula z inzertných novín práve na inzertné portály. 
Čítať ďalej...

Komunikácia

Marketingová stratégia firemnej komunikácie zabezpečuje realizáciu komunikačných aktivít firmy, značky alebo produktu Zabezpečuje systematickosť v komunikácii s trhom, odstraňuje náhodné a neefektívne aktivity. Správna komunikačná stratégia vedie k úspešnému osloveniu, získaniu a k udržaniu zákazníka.

Vychádza z cieľov spoločnosti a dopĺňa jej marketingový mix. Stratégia je vlastne postupnosť, premyslený a systematický rozvrh krokov, ktoré keď sa vykonajú, splní sa cieľ. Stratégia a plánovanie sú dôležité pre rozvoj firmy, jej úspešnosť a udržanie sa na trhu.

Byť úspešný na dynamickom a silno konkurenčnom trhu vyžaduje atraktívne produkty, premyslenú stratégiu, efektívne predajné kanály a správne využitie všetkých marketingových nástrojov.

Široké portfólio štandardných marketingových služieb,  kreatívny prístup a skúsenosti so strategickými projektmi umožňujú ponúkať komplexné riešenia v oblasti marketingových stratégií, komunikácie a podporu predaja.

  • Tvorba corporate identity
  • Budovanie značky
  • Reklamné kampane
  • PR služby
  • Sponzoring
  • Mediálna podpora

Public relations (často uvádzané pod skratkou PR) väčšinou vykonávajú PR agentúry alebo komunikačné agentúry. PR sú techniky a nástroje, pomocou ktorých si firma buduje a udržuje vzťahy s okolím a verejnosťou, zisťuje jej postoje a snaží sa ich ovplyvňovať.

Kto je online?

Práve tu je 43 návštevníkov a žiadni členovia on-line