E-marketing

E-marketing

Marketing

Marketing

Reklama

Reklama

Travel Marketing

Travel Marketing

Art Marketing

Art Marketing

Hi-Tech

Hi-Tech

Hľadať

Bleskovky

Nike nahradí Adidas v NBA

Táto zmena sa prejaví už v sezóne 2017-2018. Nike uzavrelo dohodu, ktorá mu umožní vyrábať oblečenie s logom NBA na osem rokov.

Hodnota tohto obchodu je viac ako jedna miliarda, čo je takmer dvojnásobok hodnoty zmluvy, ktorú mala NBA podpísanú s Adidas. Odhaduje sa, že táto zmluva prinesie Nike približne 1,5 miliárd dolárov ročne z  maloobchodných tržieb. Komisár NBA Adam Silver vyhlásil, že spolupráca s NIKE by  mala prispieť k globálnej popularite NBA.

Čítať ďalej...

Google spustilo vrámci Adwords novú funkciu

Využívanie vyhľadávania cez mobil je v dnešnej dobe samozrejmosťou. Aj z tohto dôvodu prišiel Google s novou doplnkovou službou pre inzerentov v Adwords. Podľa výskumu, ktorý uvádza Google, si 61 % ľudí využívajúcich mobilné vyhľadávanie myslí, že pri nakupovaní je vo fáze uskutočnenia nákupu veľmi dôležité mať možnosť zavolať do firmy.1 Meranie týchto telefonických hovorov do vašej firmy je nesmierne dôležité, aby ste porozumeli celej hodnote reklám vo vyhľadávaní Google a mohli prijímať informované rozhodnutia na získanie nových zákazníkov.

Nová funkcia umožňuje pri vašej reklame zobraziť tlačidlo volať, čo uľahčuje zákazníkom zdĺhavé prehliadanie webu a hľadanie vášho telefonického kontaktu. V ostatných štátoch táto funkcia bola dostupná už dlhší čas. Na Slovensku ju spustili len nedávno.

Táto funkcia dôležitým posunom k meraniu telefonických hovorov, ktoré prijíma inzerent prostredníctvom reklám vo vyhľadávaní Google. Keď zákazník zavolá na číslo poskytnuté touto funkciou, služba AdWords presmeruje hovor na vaše firemné telefónne číslo. Vám pritom poskytne užitočné informácie o miestnej predvoľbe volajúceho, trvaní hovoru a o tom, či bol hovor prijatý.

Telefonické konverzie z webu predstavujú účinný nástroj, ktorý dynamicky vloží na váš web túto funkciu  Google. Budete mať možnosť  identifikovať a merať volania, ktoré nastanú po kliknutí na reklamu Google. Keď niekto klikne na telefónne číslo na vašom webe, alebo ho priamo vytočí na telefóne, môžete hovor a hodnotu hovoru priradiť späť ku kľúčovému slovu a reklame, ktoré prilákali zákazníkov k vašej reklame.

 

Zdroj: Google

Text : Admin

Kto je online?

Práve tu je 50 návštevníkov a žiadni členovia on-line