Marketingový audit
Marketingový audit má za úlohu analyzovať správnosť použitých metód a ich efektivitu. Cieľom auditu je nájť efektívne riešenia pre váš biznis. Proces marketingového auditu je sledom 3 krokov:
- zostavenie cieľov a sfér
- zhromažďovanie údajov
- príprava a prezentovanie správy
Úspech každej firmy stojí a padá na dobrej stratégii. Nie každá spoločnosť si môže dovoliť kvalitné marketingové oddelenie či manažéra. Preto je pre firmy výhodná spolupráca s agentúrami, ktoré tieto služby ponúkajú. Medzi služby marketingového poradenstva patria – určenie a definovanie cieľových skupín, naplánovanie marketingového plánu či naplánovanie marketingového rozpočtu.
Výskum a poradenstvo
- Kvalitný výskum
- Kvantitatívny výskum
- Monitoring a analýzy sociálnych sietí
- Mystery shopping
- Marketingový audit
- Trhové analýzy
Marketingový prieskum slúži na zistenie potrieb ľudí, umožňuje smerovať a plánovať marketingové aktivity tak, aby priniesli čo najžiadanejší efekt. Robením prieskumov sa zisťuje aký typ služby, ktorú viete klientovi poskytnúť, budú ľudia považovať za hodnotnú, aby za ňu zaplatili. Propagácia bez prieskumu či akákoľvek forma reklamy je len hádanie, ktoré neprináša želaný efekt.