E-marketing

E-marketing

Marketing

Marketing

Reklama

Reklama

Travel Marketing

Travel Marketing

Art Marketing

Art Marketing

Hi-Tech

Hi-Tech

Hľadať

Bleskovky

Naj slovenských firiem 2017

Vďaka unikátnemu projektu Finstat môžeme pomerne jednoducho posúdiť finančné zdravie slovenských firiem. Prehľadné štatistiky vychádzajúce z rôznych dátových balíkov nám môžu poskytnúť zaujímavé informácie.
Naj slovenského biznisu sa dá chápať s rôznych uhlov, od výšky obratu, zisku, či počtu zamestnancov.

Čítať ďalej...

Komunikácia

Marketingová stratégia firemnej komunikácie zabezpečuje realizáciu komunikačných aktivít firmy, značky alebo produktu Zabezpečuje systematickosť v komunikácii s trhom, odstraňuje náhodné a neefektívne aktivity. Správna komunikačná stratégia vedie k úspešnému osloveniu, získaniu a k udržaniu zákazníka.

Vychádza z cieľov spoločnosti a dopĺňa jej marketingový mix. Stratégia je vlastne postupnosť, premyslený a systematický rozvrh krokov, ktoré keď sa vykonajú, splní sa cieľ. Stratégia a plánovanie sú dôležité pre rozvoj firmy, jej úspešnosť a udržanie sa na trhu.

Byť úspešný na dynamickom a silno konkurenčnom trhu vyžaduje atraktívne produkty, premyslenú stratégiu, efektívne predajné kanály a správne využitie všetkých marketingových nástrojov.

Široké portfólio štandardných marketingových služieb,  kreatívny prístup a skúsenosti so strategickými projektmi umožňujú ponúkať komplexné riešenia v oblasti marketingových stratégií, komunikácie a podporu predaja.

  • Tvorba corporate identity
  • Budovanie značky
  • Reklamné kampane
  • PR služby
  • Sponzoring
  • Mediálna podpora

Public relations (často uvádzané pod skratkou PR) väčšinou vykonávajú PR agentúry alebo komunikačné agentúry. PR sú techniky a nástroje, pomocou ktorých si firma buduje a udržuje vzťahy s okolím a verejnosťou, zisťuje jej postoje a snaží sa ich ovplyvňovať.

Kto je online?

Práve tu je 174 návštevníkov a žiadni členovia on-line

Vydavateľ

Agentúra EL (Agency EL), s.r.o., Partizánska cesta 1513, 02601 Dolný Kubín

 ISSN: 2585-9900