Komunikácia
Marketingová stratégia firemnej komunikácie zabezpečuje realizáciu komunikačných aktivít firmy, značky alebo produktu Zabezpečuje systematickosť v komunikácii s trhom, odstraňuje náhodné a neefektívne aktivity. Správna komunikačná stratégia vedie k úspešnému osloveniu, získaniu a k udržaniu zákazníka.
Vychádza z cieľov spoločnosti a dopĺňa jej marketingový mix. Stratégia je vlastne postupnosť, premyslený a systematický rozvrh krokov, ktoré keď sa vykonajú, splní sa cieľ. Stratégia a plánovanie sú dôležité pre rozvoj firmy, jej úspešnosť a udržanie sa na trhu.
Byť úspešný na dynamickom a silno konkurenčnom trhu vyžaduje atraktívne produkty, premyslenú stratégiu, efektívne predajné kanály a správne využitie všetkých marketingových nástrojov.
Široké portfólio štandardných marketingových služieb, kreatívny prístup a skúsenosti so strategickými projektmi umožňujú ponúkať komplexné riešenia v oblasti marketingových stratégií, komunikácie a podporu predaja.
- Tvorba corporate identity
- Budovanie značky
- Reklamné kampane
- PR služby
- Sponzoring
- Mediálna podpora
Public relations (často uvádzané pod skratkou PR) väčšinou vykonávajú PR agentúry alebo komunikačné agentúry. PR sú techniky a nástroje, pomocou ktorých si firma buduje a udržuje vzťahy s okolím a verejnosťou, zisťuje jej postoje a snaží sa ich ovplyvňovať.