E-marketing

E-marketing

Marketing

Marketing

Reklama

Reklama

Travel Marketing

Travel Marketing

Art Marketing

Art Marketing

Hi-Tech

Hi-Tech

Hľadať

Bleskovky

Ľahostajnosť malých podnikov

Marketing v mikro podnikoch, malých podnikoch a ich ľahostajnosť

Marketing je často využívaným pojmom v obchodnom styku firiem. V takmer všetkých podnikoch existujú v rôznych formách marketingové oddelenia, alebo osoby zodpovedné za marketing v poňatí týchto firiem. 
V mikro a malých podnikoch s obľubou používajú pojem marketing a však málo kto skutočne pozná význam tohto pojmu.
Čítať ďalej...
Určite ste už rozmýšľali čím obdarovať svojich zákazníkov, alebo obchodných partnerov. Aby darček do ktorého investujete peniaze neskončil niekde v koši, alebo šuflíku, je potrebné vybrať  reklamný predmet s dôrazom  na kvalitu prevedenia a využiteľnosť.  Reklamné predmety sa stali významným marketingovým nástrojom, ktorý denno-denne pripomína zákazníkom vašu značku, alebo spoločnosť. Väčšina firiem využíva reklamné predmety v podobe pier, kľúčeniek či zapaľovačov, ktoré však majú krátku životnosť a ich kvalita je často krát nízka.
promotexAk zavádzate na trh novú značku, alebo len chcete ostať v povedomí svojich zákazníkov, sprostredkovateľov a obchodných partnerov, vhodným riešením je kvalitný reklamný textil s logom vašej spoločnosti.  

Dôraz na kvalitu

Reklamný textil môžeme zaradiť k  významným prvkom podpory predaja a zviditeľňovania značky. Kvalitný reklamný textil  s logom spoločnosti je ideálny darček pre zákazníkov, či obchodných partnerov, ktorý im bude pripomínať vašu firmu pri každodenných činnostiach.  Veľmi vhodným reklamným textilom s každodennou využiteľnosťou sú napríklad uteráky, alebo župany s logom. Pri  výbere reklamného textilu by sa mal klásť veľký dôraz na kvalitu.
Kvalitné uteráky s logom vašej spoločnosti majú pre klientov praktické využitie a zákazníci sa tak pravidelne  dostávajú do kontaktu s vašou značkou. Kvalita uterákov s logom je veľmi dôležitá, keďže zákazník si ju môže spojiť s kvalitou vašich služieb. Ak by ste zvolili menej kvalitný materiál uterákov s logom vašej značky, zákazník si podvedome pri jeho používaní  vybuduje  neutrálny až záporný dojem o vašej značke. Pri používaní kvalitných uterákov s logom si budujú podvedome k vašej značke pozitívny vzťah a tento reklamný textil vám tak vytvára pozitívny imidž. Rovnaký pozitívny účinok môže u zákazníka či obchodného partnera vyvolať aj kvalitný župan s logom vašej spoločnosti. 

Široké využitieVysivka a balenie uterakov

Reklamný textil má široké využitie aj v hotelovom marketingu pri budovaní corporate identity a pozitívneho imidžu. Hotelový textil ako napríklad uterák, župan s logom, alebo kúpeľňová predložka z kvalitných materiálov sú tým najlepším nástrojom, ako vyvolať u klientov pozitívny zážitok. Župany s logom sú najčastejšie využívané vo wellness hoteloch, ale sú aj vhodným darčekom pre vašich klientov. Župany sa najčastejšie využívajú pri relaxácií alebo po kúpeli, kedy je človek príjemne naladený a podvedome prijíma podnety z okolia. Jedným z takýchto podvedomých vnemov môže byť aj reklamný župan s logom vašej spoločnosti.
Reklamné predmety sú silným marketingovým nástrojom a reprezentujú vašu firmu. Župany s logom, alebo uteráky sú vhodnou praktickou formou prezentácie a nenápadnej reklamy. Spájajú spolu nápaditosť, praktickú stránku  a reprezentujú vašu firmu.
 
Foto: Promotex

Kto je online?

Práve tu je 13 návštevníkov a žiadni členovia on-line

Vydavateľ

Agentúra EL (Agency EL), s.r.o., Partizánska cesta 1513, 02601 Dolný Kubín

 ISSN: 2585-9900