E-marketing

E-marketing

Marketing

Marketing

Reklama

Reklama

Travel Marketing

Travel Marketing

Art Marketing

Art Marketing

Hi-Tech

Hi-Tech

Hľadať

Bleskovky

Memorandum o ochrane povodia Rajčianky

ŽSK podpísal Memorandum o spolupráci pri pilotnom riešení ochrany povodia rieky Rajčianky

Memorandum o spolupráci podpísal v piatok (23.9.2022) ŽSK v zastúpení župankou Erikou Jurinovou, Občianske združenie Ekoenergia v zastúpení riaditeľom Ladislavom Židekom, spoločnosť Kofola a.s., zastúpená predsedom predstavenstva Jannisom Samarasom a členom predstavenstva Karlom Teichmannom a Občianske združenie MVO Ľudia a voda, zastúpené Michalom Kravčíkom.

Rok 2022 poukázal na skutočnosti, ktoré sa prejavili extrémnym znížením prietoku našich riek. Povodie rieky Rajčianka patrilo medzi rieky najpostihnutejšie suchom. V Rajeckej doline však regionálni partneri vnímajú už dlhšiu dobu, že daný stav predstavuje ohrozenia a je nevyhnutné okamžite pristúpiť k reálnym riešeniam ochrany povodia.

Čítať ďalej...

Peter Kuba (Roko): V reklame mi najviac chýba pokora a rešpekt

Reklamná brandža má neustále nejaké adekvátne kreatívne personálne inzeráty – hľadajú accountov, arťákov, grafikov. Čo by ste však mali vedieť, ak chcete pracovať v reklame? Na otázku nám odpovedal Peter Kuba, riaditeľ reklamnej agentúry Roko, ktorá v týchto dňoch oslavuje 20 rokov na trhu. 
rokoMal by určite vedieť počúvať, rozmýšľať a byť proklientsky orientovaný. Je to veľmi ťažké, lebo časy, keď sa klienti bili o agentúru, a keď k nim prišiel account alebo kreatívec, všetci sa na neho zbožne pozerali, sú dávno preč. Voči klientom musíme vystupovať maximálne ústretovo, snažíme sa ich pochopiť a čo najviac naplniť ich očakávania, až do tej miery, že je to kontraproduktívne. 
 
V reklame mi najviac chýba pokora a rešpekt. Častokrát stretávame u klienta ľudí, ktorí majú problém niečo naformulovať. Možno neovláda anglikanizmy, ktoré v reklame bežne používame, ale rozumie svojmu biznisu a životu. Je to o tom, že sa nesmieme cítiť ako majstri sveta. Primárne treba vedieť počúvať a premýšľať. A je potrebná aspoň minimálna dávka sebareflexie. Keďže v reklama sú tvoriví ľudia, majú tendenciu si myslieť, že je to to najlepšie, čo môže byť. Nemusí by byť tak. Musíme sa vedieť spätne pozrieť na svoj výstup, vždy sa dá všetko zlepšiť alebo urobiť lepšie.
 
Ste stvorený pre reklamu? Dvere sú otvorené aj pre vás. Kreatívnych, zodpovedných, inšpiratívnych, nadšených, s názorom, čo vedia piecť. Vítame všetkých. Čo neviete, to vás naučíme. Ukážte čo vo vás je.
Viac informácií získate na www.20rokovreklamy.sk
 

Kto je online?

Práve tu je 42 návštevníkov a žiadni členovia on-line

Vydavateľ

Agentúra EL (Agency EL), s.r.o., Partizánska cesta 1513, 02601 Dolný Kubín

 ISSN: 2585-9900