Hľadať
Bleskovky
Nie je čaj, ako čaj...
Pri výbere kávy si väčšina z nás potrpí na kvalitu, ktorá sa odráža aj v cene. Pri čajoch už tak nároční nie sme. Preto sa často stáva, že v podniku, kde majú kvalitnú kávu, ponúkajú čaj nízkej kvality. Dobrá kaviareň, či reštaurácia by však mala dbať na kvalitu všetkých nápojov.
Viete aký rozdiel je medzi kvalitným BIO čajom a bežným lacným čajom?
Čítať ďalej...- Podrobnosti
- Návštevy: 4840
Prednedávnom v médiách prebehla správa o predaji eurobankovky s nulovou hodnotou, na ktorej je zobrazené Múzeum SNP. Táto bankovka vyvolala u verejnosti veľký záujem a ľudia stáli v rade pred múzeom aj niekoľko hodín, aby si ju mohli zakúpiť.
- Podrobnosti
- Návštevy: 3035
Nadácia Pontis už osemnásty krát vyjadrila uznanie najzodpovednejším firmám na slovenskom trhu udelením ocenenia Via Bona Slovakia za rok 2017. Nadácii Pontis dostala v tomto roku 48 nominácií v 8 kategóriách. Nezávislá komisia zložená zo zástupcov biznisu, štátnej správy, médií, mimovládneho sektora a vzdelávacích inštitúcií, posunula do finále len 22 z nich. Cieľom bolo vybrať tie najinšpiratívnejšie a najzodpovednejšie firmy.
- Podrobnosti
- Návštevy: 4302
Azda najznámejšie Hviezdoslavovo dielo púta pozornosť vydavateľov už viac ako 130. Aj napriek tomu, že Hviezdoslavov jazyk považuje široká verejnosť za ťažký, stále existuje skupina čitateľov, ktorú toto dielo osloví. Svedčí o tom aj fakt, že bola vydaná v rôznych vydavateľstvách viac ako tridsaťpäť krát a to nie len v slovenskom jazyku.
- Podrobnosti
- Návštevy: 3670
Vďaka unikátnemu projektu Finstat môžeme pomerne jednoducho posúdiť finančné zdravie slovenských firiem. Prehľadné štatistiky vychádzajúce z rôznych dátových balíkov nám môžu poskytnúť zaujímavé informácie.
Naj slovenského biznisu sa dá chápať s rôznych uhlov, od výšky obratu, zisku, či počtu zamestnancov.
- Podrobnosti
- Návštevy: 3925
Zľavomat nepochybne patrí k lídrom serverov hromadného nakupovania, ktorý bol založený v roku 2010. Od tej doby si neustále upevňoval svoju pozíciu na českom i slovenskom trhu. Návštevnosť slovenského portálu Zľavomat sa pohybuje medzi 100 - až 150 - tisícmi používateľov denne. Vlani spoločnosť Zľavomat.sk sprostredkovala zážitky a služby za viac ako 20 miliónov EUR.