E-marketing

E-marketing

Marketing

Marketing

Reklama

Reklama

Travel Marketing

Travel Marketing

Art Marketing

Art Marketing

Hi-Tech

Hi-Tech

Hľadať

Bleskovky

Nike nahradí Adidas v NBA

Táto zmena sa prejaví už v sezóne 2017-2018. Nike uzavrelo dohodu, ktorá mu umožní vyrábať oblečenie s logom NBA na osem rokov.

Hodnota tohto obchodu je viac ako jedna miliarda, čo je takmer dvojnásobok hodnoty zmluvy, ktorú mala NBA podpísanú s Adidas. Odhaduje sa, že táto zmluva prinesie Nike približne 1,5 miliárd dolárov ročne z  maloobchodných tržieb. Komisár NBA Adam Silver vyhlásil, že spolupráca s NIKE by  mala prispieť k globálnej popularite NBA.

Čítať ďalej...

Nadácia Pontis už osemnásty krát vyjadrila uznanie najzodpovednejším firmám na slovenskom trhu udelením ocenenia Via Bona Slovakia za rok 2017. Nadácii Pontis dostala v tomto roku 48 nominácií v 8 kategóriách. Nezávislá komisia zložená zo zástupcov biznisu, štátnej správy, médií, mimovládneho sektora a vzdelávacích inštitúcií, posunula do finále len 22 z nich. Cieľom bolo vybrať tie najinšpiratívnejšie a najzodpovednejšie firmy.

Ktoré firmy boli najzodpovednejšie?

Víťaznou firmou v kategórii – Zodpovedná veľká firma – sa stala Slovenská sporiteľňa, ktorá podporuje rôzne dobročinné projekty prostredníctvom vlastnej nadácie, zamerané na vzdelávanie a zvyšovanie finančnej gramotnosti. Firma tiež uplatňuje princíp nulovej tolerancii voči korupcii, podvodnému konaniu či akémukoľvek nekalému konaniu a nezabúda ani na životné prostredie vďaka implementovanej environmentálnej politike a stratégii.


Ocenenie v kategórii, Zodpovedná malá/stredná firma, si odniesla spoločnosť ANASOFT, ktorá sa dlhodobo zapája do rôznych filantropických aktivít. Firma kladie dôraz na svojich zamestnancov a ich rozvoj. Čo sa týka životného prostredia, ANASOFT využíva technologickú inováciu v podobe bezpapierovej kancelárie.

Víťazom v kategórii Zelená firma sa stala spoločnosť GO4 s ekologickou taxi službou podporujúcou elektromobilitu, E-taxi. V spolupráci s taxi službou HOPIN dali v Bratislave do obehu 7 elektrických taxíkov, čím prispeli k zlepšeniu životného prostredia v hlavnom meste. Taxíky za prvý polrok fungovania najazdili takmer 200-tisíc kilometrov, čím odľahčili ovzdušie o približne 40 ton CO2 v porovnaní s inými taxi službami. V kategórii Zelená firma hodnotiaca komisia udelila aj čestné uznanie, ktoré si odniesla spoločnosť Impact Futuristics za svoj inovatívny prístup v popularizácii včelárstva spoločnosti.


V kategórii Skvelý zamestnávateľ ocenenie získala spoločnosť Lidl Slovenská republika. Hodnotiaca komisia ocenila firmu za komplexný prístup k svojim zamestnancom, ktorý je výnimočný v danom odvetví. Zamestnanci sú totiž základom celej firmy, čo sa Lidl rozhodol komunikovať aj prostredníctvom vizuálov s heslom „Aj ja som Lidl“. To nielenže zlepšilo imidž firmy, ale prispelo to aj k zvýšeniu lojality u zamestnancov. V rámci tejto kategórie bola udelená aj špeciálna cena pod záštitou Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR s názvom Zamestnávateľ ústretový k rodine, rodovej rovnosti a rovnosti príležitostí. Túto cenu si odniesla spoločnosť Accenture za odvážny a inovatívny prístup pri poskytovaní benefitov pre LGBT zamestnancov, ktoré pokrývajú 100 % možných rodinných scenárov.
Accenture získala ocenenie aj v kategórii Sociálne inovácie za projekt S♥CODE, zameraný na zlepšenie výučby programovania v školách a motivovanie učiteľov k výučbe programovania. Spoločnosť školí učiteľov, ako zakomponovať programovanie hravým spôsobom do hodín informatiky. Do projektu sa zapojilo 200 učiteľov zo 150 základných škôl, čo v konečnom dôsledku ovplyvnilo viac než 10 000 žiakov.


Férovým hráčom na trhu sa stala spoločnosť O2 Slovakia s projektom 17. November, za odvahu otvoriť citlivé spoločenské témy. Firma sa rozhodla pripomenúť, že hodnoty slobody a demokracie nie sú samozrejmosťou a treba si ich vážiť. Počas celého dňa sa užívateľom mobilného internetu zjavovalo pri prezeraní zahraničných stránok upozornenie simulujúce železnú oponu a v autobusoch Slovak Lines si cestujúci z Bratislavy na viedenské letisko Schwechat mohli vypočuť video a rádio spot informujúci o 17. novembri. Kampaň zasiahla až 1,7 milióna Slovákov.


V kategóriu Dobrý partner komunity získala ocenenie spoločnosť GSK Slovakia za realizáciu zdravotnej mediácie a šírenie zdravotnej osvety v rómskych lokalitách. Do košickej časti Luníka IX priviedli zdravotných asistentov, ktorí tam bojovali s vysokou chorobnosťou. V roku 2017 zasahovali ich asistenti zdravia vo viac než 18 300 prípadoch.


Novinkou tohto ročníka bola Cena za príspevok k napĺňaniu Cieľov udržateľného rozvoja, ktorú vyhrala spoločnosť Tesco Stores za prínos v oblasti zodpovednej spotreby a výroby. Tesco bojuje proti plytvaniu potravín. Firma je v čele koalície lídrov Champions 12.3, ktorá spája odborníkov z rôznych sektorov a oblastí a má za úlohu zrýchliť proces napĺňania daného cieľa udržateľného rozvoja. Cieľom samotnej spoločnosti je do roku 2030 znížiť množstvo potravinového odpadu na globálnej úrovni o polovicu. V rámci tejto kategórie hodnotiaca komisia udelila čestné uznanie spoločnosti PURE JUNK DESIGN za prínos v oblasti zodpovednej výroby a spotreby spoločnosti. Firma totiž vytvára svoje produkty zo 75 % z odpadového materiálu a z 25% z recyklovateľných materiálov.
O svojom favoritovi rozhodli aj čitatelia denníka SME, ktorí od 6. marca do 5. apríla 2018 hlasovali prostredníctvom online ankety o Cene verejnosti. V konkurencii 8 súťažiacich firiem sa víťazom čitateľskej ankety stala žilinská spoločnosť Nereus za svoju snahu umožniť plávať deťom z každého sociálneho prostredia a za odhodlanie v mladých ľuďoch budovať lásku k športu.

Zdroj: Nadácia Pontis

 

Kto je online?

Práve tu je 72 návštevníkov a žiadni členovia on-line

Vydavateľ

Agentúra EL (Agency EL), s.r.o., Partizánska cesta 1513, 02601 Dolný Kubín