E-marketing

E-marketing

Marketing

Marketing

Reklama

Reklama

Travel Marketing

Travel Marketing

Art Marketing

Art Marketing

Hi-Tech

Hi-Tech

Hľadať

Bleskovky

Zľavomat mení majiteľa

Zľavomat  nepochybne patrí k lídrom serverov hromadného nakupovania, ktorý bol založený v roku 2010. Od tej doby si neustále upevňoval svoju pozíciu na českom i slovenskom trhu. Návštevnosť slovenského portálu Zľavomat sa pohybuje medzi 100 - až 150 - tisícmi používateľov denne. Vlani spoločnosť Zľavomat.sk sprostredkovala zážitky a služby za viac ako 20 miliónov EUR.

Čítať ďalej...

Affiliate marketing

V poslednej dobe čoraz viac obľúbená forma online marketingu, pri ktorej inzerenti ponúkajú vlastníkom webových stránok províziu za privedenie nového klienta, ktorý vykoná na webe inzerenta nejaký úkon, v podobe registrácie, či nákupu.
Inzerenti označujú affiliate marketing tiež ako partnerský program, alebo provízny predaj. 
Princíp spočíva v umiestnení bannerov, alebo reklamných textov inzerenta na stránku sprostredkovateľa. Tieto reklamné bannery a reklamné texty odkazujú na webové stránky konkrétnych inzerentov. Ak potencionálny zákazník navštívi webovú stránku sprostredkovateľa a cez spomínané bannery či reklamné texty sa preklikne na web inzerenta, uskutoční určitú činnosť, za ktorú inzerent následne vyplatí sprostredkovateľovi províziu.
 
Systémy využívané v affiliate marketingu dokážu sledovať odkiaľ klient prišiel, ako dlho sa na webovej stránke zdržal, čo ho zaujímalo najviac a taktiež ako často sa na ňu vracia a podobne. Systém zaznamenáva z ktorej sprostredkovateľskej stránky sa klient na stránku predajcu dostal a na
Niektoré firmy sa snažia vytvárať si vlastný affiliate systém, iné inzerujú pomocou špecializovaných firiem zameriavacich sa na affiliate marketing. základe týchto informácií sa sprostredkovateľovi vypláca provízia.marketing1
 
Medzi slovenské firmy, ktoré majú vlastný affiliate systém patrí napríklad Martinus.sk, alebo Webhouse.
Inzerenti využívajú služby špecializovaných firiem, ktoré prevádzkujú portáli na ktorých si sprostredkovateľ môže zvoliť inzerenta, ktorého reklamy chce zobrazovať na svojom webe a zároveň môže sledovať výkonnosť týchto kampaní. 
Prvou slovenskou affiliate sieťou je dognet.sk, ktorá združuje slovenských inzerentov. V celosvetovom meradle pôsobí CJ.com, ktorú využívajú aj slovenskí inzerenti ako napríklad hej.sk, zľavadňa.sk, alebo zamenej.sk.
 
Aj keď sa affiliate marketing  na našom trhu stáva veľkým hitom hlavne u prevádzkovateľov webových stránok, ktorými sa takto snažia čo to privyrobiť, nejde vo svete o novinku. História affiliate marketingu je v podstate stará ako samotný world wide web. Prvý krát si dal patentovať tento systém v USA William J. Tobin v 90. rokoch.

V minulosti medzi weby využívajúce affiliate marketing u nás patril aj aukčný portál Aukro.sk. Aj napriek snahe a veľkorysým odmenám pre sprostredkovateľov na slovenskom trhu Aukro neuspelo a trh napokon opustilo.   

Výber inzerentov je pomerne  bohatý. Sprostredkovateľ by však mal správne selektovať inzerentov podľa zamerania a vyberať si tých najvhodnejších. Aj v tomto prípade platí, že niekedy je menej viac. 

 Autor: Admin

Súvisiace články

Kto je online?

Práve tu je 51 návštevníkov a žiadni členovia on-line

Vydavateľ

Agentúra EL (Agency EL), s.r.o., Partizánska cesta 1513, 02601 Dolný Kubín

 ISSN: 2585-9900