Hľadať
Bleskovky
Vydanie Hájnikovej ženy
Azda najznámejšie Hviezdoslavovo dielo púta pozornosť vydavateľov už viac ako 130. Aj napriek tomu, že Hviezdoslavov jazyk považuje široká verejnosť za ťažký, stále existuje skupina čitateľov, ktorú toto dielo osloví. Svedčí o tom aj fakt, že bola vydaná v rôznych vydavateľstvách viac ako tridsaťpäť krát a to nie len v slovenskom jazyku.
Čítať ďalej...Oravská muzeálna spoločnosť v spolupráci s Oravským múzeom pripravili už druhý ročník zaujímavého projektu, ktorého cieľom je oživiť areál bývalého farbiarskeho domu prostredníctvom edukačných a kultúrnoosvetových aktivít.
- grafické práce
- produktový dizajn
- corporate identity
- propagačné materiály
- reklamné predmety
- logo typy
Reklamu definuje zákon č.147/2001. Podľa tohto zákona je reklama prezentácia produktov v každej podobe s cieľom uplatniť ich na trhu. Reklamu môžeme definovať aj ako snahu presvedčiť ľudí k nákupu produktov alebo služieb.
Advertising Association of the UK definuje reklamu ako prostriedok komunikácie s používateľmi (konzumentmi) produktu alebo služby. Reklamy sú správy, ktoré platia tí, ktorí ich posielajú a sú určené na to, aby informovali alebo ovplyvnili ľudí, ktorí ich dostávajú.