Hľadať
Bleskovky
Radi plánujete?
Ak si aj vy radi zapisujete svoje ciele, plánuje si program na jednotlivé mesiace, týždne či dni, máte v sebe kúsok kreativity, vyrobte si vlastný plánovací kalendár. Žijeme v rýchlej dobe, kedy sa nám často stáva, že na niektoré veci zabúdame. Jedným z riešení je si podstatné úlohy, či informácie zapisovať.
Čítať ďalej...- Podrobnosti
- Návštevy: 10790
Oravská muzeálna spoločnosť v spolupráci s Oravským múzeom pripravili už druhý ročník zaujímavého projektu, ktorého cieľom je oživiť areál bývalého farbiarskeho domu prostredníctvom edukačných a kultúrnoosvetových aktivít.
- Podrobnosti
- Návštevy: 42185
- grafické práce
- produktový dizajn
- corporate identity
- propagačné materiály
- reklamné predmety
- logo typy
Reklamu definuje zákon č.147/2001. Podľa tohto zákona je reklama prezentácia produktov v každej podobe s cieľom uplatniť ich na trhu. Reklamu môžeme definovať aj ako snahu presvedčiť ľudí k nákupu produktov alebo služieb.
Advertising Association of the UK definuje reklamu ako prostriedok komunikácie s používateľmi (konzumentmi) produktu alebo služby. Reklamy sú správy, ktoré platia tí, ktorí ich posielajú a sú určené na to, aby informovali alebo ovplyvnili ľudí, ktorí ich dostávajú.