E-marketing

E-marketing

Marketing

Marketing

Reklama

Reklama

Travel Marketing

Travel Marketing

Art Marketing

Art Marketing

Hi-Tech

Hi-Tech

Hľadať

Bleskovky

Ľahostajnosť malých podnikov

Marketing v mikro podnikoch, malých podnikoch a ich ľahostajnosť

Marketing je často využívaným pojmom v obchodnom styku firiem. V takmer všetkých podnikoch existujú v rôznych formách marketingové oddelenia, alebo osoby zodpovedné za marketing v poňatí týchto firiem. 
V mikro a malých podnikoch s obľubou používajú pojem marketing a však málo kto skutočne pozná význam tohto pojmu.
Čítať ďalej...
  • grafické práce
  • produktový dizajn
  • corporate identity
  • propagačné materiály
  • reklamné predmety
  • logo typy

Reklamu definuje zákon č.147/2001. Podľa tohto zákona je reklama prezentácia produktov v každej podobe s cieľom uplatniť ich na trhu. Reklamu môžeme definovať aj ako snahu presvedčiť ľudí k nákupu produktov alebo služieb.

Advertising Association of the UK definuje reklamu ako prostriedok komunikácie s používateľmi (konzumentmi) produktu alebo služby. Reklamy sú správy, ktoré platia tí, ktorí ich posielajú a sú určené na to, aby informovali alebo ovplyvnili ľudí, ktorí ich dostávajú.

Kto je online?

Práve tu je 64 návštevníkov a žiadni členovia on-line