E-marketing

E-marketing

Marketing

Marketing

Reklama

Reklama

Travel Marketing

Travel Marketing

Art Marketing

Art Marketing

Hi-Tech

Hi-Tech

Hľadať

Bleskovky

Vydanie Hájnikovej ženy

Azda najznámejšie Hviezdoslavovo dielo púta pozornosť vydavateľov už viac ako 130. Aj napriek tomu, že Hviezdoslavov jazyk považuje široká verejnosť  za ťažký, stále existuje skupina čitateľov, ktorú toto dielo osloví. Svedčí o tom aj fakt, že bola vydaná v rôznych vydavateľstvách viac ako tridsaťpäť krát a to nie len v slovenskom jazyku.

Čítať ďalej...
  • grafické práce
  • produktový dizajn
  • corporate identity
  • propagačné materiály
  • reklamné predmety
  • logo typy

Reklamu definuje zákon č.147/2001. Podľa tohto zákona je reklama prezentácia produktov v každej podobe s cieľom uplatniť ich na trhu. Reklamu môžeme definovať aj ako snahu presvedčiť ľudí k nákupu produktov alebo služieb.

Advertising Association of the UK definuje reklamu ako prostriedok komunikácie s používateľmi (konzumentmi) produktu alebo služby. Reklamy sú správy, ktoré platia tí, ktorí ich posielajú a sú určené na to, aby informovali alebo ovplyvnili ľudí, ktorí ich dostávajú.

Kto je online?

Práve tu je 1296 návštevníkov a žiadni členovia on-line