E-marketing

E-marketing

Marketing

Marketing

Reklama

Reklama

Travel Marketing

Travel Marketing

Art Marketing

Art Marketing

Hi-Tech

Hi-Tech

Hľadať

Bleskovky

Vydanie Hájnikovej ženy

Azda najznámejšie Hviezdoslavovo dielo púta pozornosť vydavateľov už viac ako 130. Aj napriek tomu, že Hviezdoslavov jazyk považuje široká verejnosť  za ťažký, stále existuje skupina čitateľov, ktorú toto dielo osloví. Svedčí o tom aj fakt, že bola vydaná v rôznych vydavateľstvách viac ako tridsaťpäť krát a to nie len v slovenskom jazyku.

Čítať ďalej...

Hlavná výhoda platenej reklamy je tá, že s Vašimi odkazmi oslovíte presne zacielenú skupinu zákazníkov, navyše nemusíte svoje produkty predstavovať a ponúkať. Návštevník, ktorý sa dostal na Vaše web stránky, sám danú frázu napísal do vyhľadávania, teda má o produkt skutočný záujem. Je to určite priepastný rozdiel, ako keď mu ponúkate produkt, o ktorý ani nemá záujem.

Billboardy, tlačové reklamy, reklamy v médiách oslovujú všetkých, ale na internete môžete oslovovať vopred cielené skupiny zákazníkov.

Aj preto sú PPC reklamné systémy najefektívnejším marketingovým nástrojom dnešnej doby.

 Reklama na internete je okamžite aktívna

Výhodou platenej reklamy je, že reklamnú kampaň môžete odštartovať takmer okamžite a za pár hodín sa dostavujú prvé výsledky, na rozdiel od optimalizácie stránok pre vyhľadávače, kde sa prvé výsledky dostavia najskôr do mesiaca. Samozrejme PPC je drahšou alternatívou ako SEO.

Je reklama na internete výhodnejšia ako SEO?

V podstate môžete zarábať aj s neoptimalizovaným webom, lebo sa dostane na popredné sponzorované odkazy vo výsledkoch vyhľadávania (SERP). Jednoznačne však odporúčame kombináciu kvalitnej optimalizácie a dobre zacielených reklamných kampaní, až vtedy sa dostavia maximálne výsledky.

Kto je online?

Práve tu je 1345 návštevníkov a žiadni členovia on-line