E-marketing

E-marketing

Marketing

Marketing

Reklama

Reklama

Travel Marketing

Travel Marketing

Art Marketing

Art Marketing

Hi-Tech

Hi-Tech

Hľadať

V Bratislave odštartoval 26. januára 23. ročník medzinárodného veľtrhu cestovného ruchu ITF SLOVAKIATOUR. Ide o najväčší veľtrh cestovného ruchu na Slovensku. ITF SLOVAKIATOUR  patrí medzi najvýznamnejšie podujatia svojho druhu v rámci  strednej Európy.

Veľtrh sa každoročne  prináša komplexný servis pre ľudí, ktorí chcú cestovať do zahraničia alebo spoznávať krásy Slovenska. Medzinárodný veľtrh cestovného ruchu ITF SLOVAKIATOUR prezentuje portfólio cestovných kancelárií, ako aj turistické informácie jednotlivých krajín. Možnosť prezentovať sa majú aj jednotlivé regióny Slovenska. Ľudové kroje, historické šaty, či národné odevy, architektonicky prepracované stánky doplnené o bohatý program  sú určite zaujímavým zážitkom pre každého návštevníka. 

Slovenská agentúra pre cestovný ruch (SACR),  ktorá sa špecializuje na marketing a propagáciu cestovného ruchu Slovenska vznikla v roku 1995.  Medzi aktivity SACR v jej vyše 20 ročnej činnosti  spadalo aj poskytovanie informácií o možnostiach cestovného ruchu na Slovensku, propagácia Slovenska ako cieľovej krajiny pre turistov a prispieva k budovaniu pozitívneho imidžu Slovenska v zahraničí. 

Bratislava – Slovenská agentúra pre cestovný ruch spúšťa zimnú reklamnú kampaň na TV Eurosport. Jej súčasťou je aj pozvánka na Majstrovstvá Európy v krasokorčuľovaní, ktoré sa konajú na Slovensku 27. – 31. januára 2016.


Vyhodnotenie turistickej sezóny 2015 v Oravskom múzeu

Oravský Podzámok, 20.1.2016 - Už každoročne sa môže Oravské múzeum P. O. Hviezdoslava v Dolnom Kubíne, ktorého zriaďovateľom je Žilinský samosprávny kraj, pochváliť veľkým záujmom návštevníkov o svoje expozície, ktoré sú umiestnené v objektoch v troch okresoch Oravy. V roku 2015 expozície múzea navštívilo 221 089 turistov, z ktorých najnavštevovanejšou bola národná kultúrna pamiatka Oravský hrad s návštevnosťou 162 381 osôb. Výrazný nárast návštevníkov zaznamenali aj na Oravskej lesnej železnici, kde sa podiel návštevnosti oproti predchádzajúcemu roku zvýšil o cca 8,5% (36 204 návštevníkov).

Úspešná hlavná letná turistická sezóna v Oravskom múzeu

Oravský Podzámok, 20.10.2015 - Bránami expozícií Oravského múzea P. O. Hviezdoslava v Dolnom Kubíne, ktorého zriaďovateľom je Žilinský samosprávny kraj, prešlo od začiatku roka do konca septembra 196 091 návštevníkov. V porovnaní s minulým rokom za sledované obdobie počet návštevníkov o niečo klesol, ale napriek tomu sme zaznamenali niekoľko rekordov. Najnavštevovanejšou expozíciou zostáva Oravský hrad, ktorý si v mesiacoch júl-september prišlo pozrieť 97 015 návštevníkov (v roku 2014 to bolo 97 068).

Kto je online?

Práve tu je 67 návštevníkov a žiadni členovia on-line