E-marketing

E-marketing

Marketing

Marketing

Reklama

Reklama

Travel Marketing

Travel Marketing

Art Marketing

Art Marketing

Hi-Tech

Hi-Tech

Hľadať

 (Časť 1.)
 
Čo vedie boháčov k tomu, aby utrácali milióny eur za umelecké diela v aukciách, alebo v priamom predaji?
V období krízy, keď žiadna investícia nebola istá a finančný trh sa dostal do recesie. Investori sa sústredili na investície do umenia. Pre investora takáto investícia znamená prestíž, uspokojenie zberateľskej vášne, vstupenka do určitej spoločnosti.

Úloha marketingu  v umení a jeho vplyv

Popísať vzájomný vzťah týchto tak diametrálne odlišných sfér je veľmi náročné až takmer nemožné. Na jednej strane vystupuje marketing, ako zástupca komerčnej sféry zameranej na výsledky v prevažne finančnej podobe.

Kto je online?

Práve tu je 1322 návštevníkov a žiadni členovia on-line