E-marketing

E-marketing

Marketing

Marketing

Reklama

Reklama

Travel Marketing

Travel Marketing

Art Marketing

Art Marketing

Hi-Tech

Hi-Tech

Hľadať

Investovali by ste do umenia online?

Obchod s umením bol dlhé roky konzervatívnou záležitosťou pre určitú skupinu ľudí a dodržiaval svoje nepísané pravidlá. Rozmach internetu však zasiahol aj túto konzervatívnu sféru, čím sa otvorili neskutočné obchodné možnosti nielen predajcom umenia, ale aj umelcom, ktorí ho využívajú na svoju propagáciu. 

 (Časť 1.)
 
Čo vedie boháčov k tomu, aby utrácali milióny eur za umelecké diela v aukciách, alebo v priamom predaji?
V období krízy, keď žiadna investícia nebola istá a finančný trh sa dostal do recesie. Investori sa sústredili na investície do umenia. Pre investora takáto investícia znamená prestíž, uspokojenie zberateľskej vášne, vstupenka do určitej spoločnosti.

Úloha marketingu  v umení a jeho vplyv

Popísať vzájomný vzťah týchto tak diametrálne odlišných sfér je veľmi náročné až takmer nemožné. Na jednej strane vystupuje marketing, ako zástupca komerčnej sféry zameranej na výsledky v prevažne finančnej podobe.

Kto je online?

Práve tu je 58 návštevníkov a žiadni členovia on-line