E-marketing

E-marketing

Marketing

Marketing

Reklama

Reklama

Travel Marketing

Travel Marketing

Art Marketing

Art Marketing

Hi-Tech

Hi-Tech

Hľadať

Bleskovky

Heureka mení majiteľa

Internetový porovnávač tovarov Heureka má nového majiteľa. novým majiteľom je česká investičná skupina Rockaway.
Podľa vyjadrenia riaditeľa Heureka.sk Tomáša Bravermana ide Heureka na maximum, presne tak, ako to vyžaduje najdôležitejšie obdobie e-commerce a najvyššou prioritou je spokojnosť zákazníkov.
Celú transakciu musí ešte schváliť Úrad pre ochranu hospodárskej súťaže. Spolu s Heurekou táto investičná skupina kupuje aj jeden z najväčších internetových obchodov Mall.
Cena za ktorú Heureku  Rockaway získal presiahla čiastku 200 miliónov eur.
 
Určite ste už rozmýšľali čím obdarovať svojich zákazníkov, alebo obchodných partnerov. Aby darček do ktorého investujete peniaze neskončil niekde v koši, alebo šuflíku, je potrebné vybrať  reklamný predmet s dôrazom  na kvalitu prevedenia a využiteľnosť.  Reklamné predmety sa stali významným marketingovým nástrojom, ktorý denno-denne pripomína zákazníkom vašu značku, alebo spoločnosť. Väčšina firiem využíva reklamné predmety v podobe pier, kľúčeniek či zapaľovačov, ktoré však majú krátku životnosť a ich kvalita je často krát nízka.
promotexAk zavádzate na trh novú značku, alebo len chcete ostať v povedomí svojich zákazníkov, sprostredkovateľov a obchodných partnerov, vhodným riešením je kvalitný reklamný textil s logom vašej spoločnosti.  

Dôraz na kvalitu

Reklamný textil môžeme zaradiť k  významným prvkom podpory predaja a zviditeľňovania značky. Kvalitný reklamný textil  s logom spoločnosti je ideálny darček pre zákazníkov, či obchodných partnerov, ktorý im bude pripomínať vašu firmu pri každodenných činnostiach.  Veľmi vhodným reklamným textilom s každodennou využiteľnosťou sú napríklad uteráky, alebo župany s logom. Pri  výbere reklamného textilu by sa mal klásť veľký dôraz na kvalitu.
Kvalitné uteráky s logom vašej spoločnosti majú pre klientov praktické využitie a zákazníci sa tak pravidelne  dostávajú do kontaktu s vašou značkou. Kvalita uterákov s logom je veľmi dôležitá, keďže zákazník si ju môže spojiť s kvalitou vašich služieb. Ak by ste zvolili menej kvalitný materiál uterákov s logom vašej značky, zákazník si podvedome pri jeho používaní  vybuduje  neutrálny až záporný dojem o vašej značke. Pri používaní kvalitných uterákov s logom si budujú podvedome k vašej značke pozitívny vzťah a tento reklamný textil vám tak vytvára pozitívny imidž. Rovnaký pozitívny účinok môže u zákazníka či obchodného partnera vyvolať aj kvalitný župan s logom vašej spoločnosti. 

Široké využitieVysivka a balenie uterakov

Reklamný textil má široké využitie aj v hotelovom marketingu pri budovaní corporate identity a pozitívneho imidžu. Hotelový textil ako napríklad uterák, župan s logom, alebo kúpeľňová predložka z kvalitných materiálov sú tým najlepším nástrojom, ako vyvolať u klientov pozitívny zážitok. Župany s logom sú najčastejšie využívané vo wellness hoteloch, ale sú aj vhodným darčekom pre vašich klientov. Župany sa najčastejšie využívajú pri relaxácií alebo po kúpeli, kedy je človek príjemne naladený a podvedome prijíma podnety z okolia. Jedným z takýchto podvedomých vnemov môže byť aj reklamný župan s logom vašej spoločnosti.
Reklamné predmety sú silným marketingovým nástrojom a reprezentujú vašu firmu. Župany s logom, alebo uteráky sú vhodnou praktickou formou prezentácie a nenápadnej reklamy. Spájajú spolu nápaditosť, praktickú stránku  a reprezentujú vašu firmu.
 
Foto: Promotex

Kto je online?

Práve tu je 84 návštevníkov a žiadni členovia on-line