E-marketing

E-marketing

Marketing

Marketing

Reklama

Reklama

Travel Marketing

Travel Marketing

Art Marketing

Art Marketing

Hi-Tech

Hi-Tech

Hľadať

Bleskovky

Zľavomat mení majiteľa

Zľavomat  nepochybne patrí k lídrom serverov hromadného nakupovania, ktorý bol založený v roku 2010. Od tej doby si neustále upevňoval svoju pozíciu na českom i slovenskom trhu. Návštevnosť slovenského portálu Zľavomat sa pohybuje medzi 100 - až 150 - tisícmi používateľov denne. Vlani spoločnosť Zľavomat.sk sprostredkovala zážitky a služby za viac ako 20 miliónov EUR.

Čítať ďalej...

Nakupujete na internete cez inzerciu?

Určite už každý jeden z vás navštívil inzertný portál ako bazar.sk, či Bazoš. Možnosť predať veci, ktoré už nepotrebujeme, prípadne kúpiť niečo zaujímavé cez inzerciu má u nás dlhoročnú tradíciu. S rozvojom internetu sa záľuba ľudí predávať a kupovať predmety rôzneho druhu , či hľadať prácu presunula z inzertných novín práve na inzertné portály. 

Internetový porovnávač tovarov Heureka má nového majiteľa. novým majiteľom je česká investičná skupina Rockaway.
Podľa vyjadrenia riaditeľa Heureka.sk Tomáša Bravermana ide Heureka na maximum, presne tak, ako to vyžaduje najdôležitejšie obdobie e-commerce a najvyššou prioritou je spokojnosť zákazníkov.
Celú transakciu musí ešte schváliť Úrad pre ochranu hospodárskej súťaže. Spolu s Heurekou táto investičná skupina kupuje aj jeden z najväčších internetových obchodov Mall.
Cena za ktorú Heureku  Rockaway získal presiahla čiastku 200 miliónov eur.
 

Nová značka na slovenskom trhu

Na slovenský trh prichádza írska značka Solaris, ktorá v sebe kombinuje ekológiu, BIO suroviny a luxusný nádych. Írska spoločnosť Solaris prináša výnimočné ručne zbierané BIO čaje s nádychom luxusu BIO produkty. Dušou celej spoločnosti je odborník Jörg Muller, ktorý premenil svoju vášeň na značku, ktorá získala už niekoľko prestížnych ocenení kvality. 

Táto zmena sa prejaví už v sezóne 2017-2018. Nike uzavrelo dohodu, ktorá mu umožní vyrábať oblečenie s logom NBA na osem rokov.

Hodnota tohto obchodu je viac ako jedna miliarda, čo je takmer dvojnásobok hodnoty zmluvy, ktorú mala NBA podpísanú s Adidas. Odhaduje sa, že táto zmluva prinesie Nike približne 1,5 miliárd dolárov ročne z  maloobchodných tržieb. Komisár NBA Adam Silver vyhlásil, že spolupráca s NIKE by  mala prispieť k globálnej popularite NBA.

Marketing v mikro podnikoch, malých podnikoch a ich ľahostajnosť

Marketing je často využívaným pojmom v obchodnom styku firiem. V takmer všetkých podnikoch existujú v rôznych formách marketingové oddelenia, alebo osoby zodpovedné za marketing v poňatí týchto firiem. 
V mikro a malých podnikoch s obľubou používajú pojem marketing a však málo kto skutočne pozná význam tohto pojmu.

Kto je online?

Práve tu je 33 návštevníkov a žiadni členovia on-line